9 lipca 2013

Bezsenne noce.

Po co spać skoro można siedzieć w świetle laptopa do 4 rano, słuchać muzyki i bazgroląc zdecydowanie za dużo myśleć. 
Nocne inspiracje: 

Trochę rupieci:

"W sidłach umysłu"
 
Format: 60cm x 85cm
Technika: węgiel, sangwina, ołówek

"Chłop". Kreatywny tytuł doprawdy. 
Technika: węgiel czarny jak szatan xD
Format: 60 cm x 70 cm

 "Nostalgia"
Technika: akwarela, ołówek, kredka
Format: 100 cm x 70 cm

 "A więc niech będzie tak"
Technika: akryl
Format: A3
Wakacje, wakacje a ja mam ochotę przez co najmniej dwa tygodnie odłączyć się od świata, ludzi, internetu, tv, radia i zamknąć się w jakiejś ruderze nad jeziorem razem ze sztalugą, farbami, ołówkami itp. 
Wraz z muzyką oczywiście. Umrzeć by mi przyszło bez słuchawek i odtwarzacza. Idę malować, jakoś trzeba ten czas spożytkować udając, że się coś robi kreatywnego, nie robiąc nic... Taaa. 

2 komentarze:

  1. swietne prace. widze ze zmienilas wyglad bloga, o wiele przyjemniej sie teraz czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciąż podziwiam Twoje umiejętności. Rysujesz ludzi takich naturalnych, to naprawdę wielka sztuka, której ja chyba nigdy nie opanuję. Poza tym oczywiście Twoje prace wręcz ociekają walorami artystycznymi. Pozostaje mi pogratulować talentu i ciężkiej pracy, bo są efekty! :)

    OdpowiedzUsuń